Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii – Mgr. Klára Lehká, DiS.
Mgr. Klára Lehká, DiS.
Master's thesis
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Inclusive Education in the Czech republic and England
Abstract:
Diplomová práce na téma „Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii“ pojednává o systémech inkluzivního vzdělávání v České republice a v Anglii. Zaměřuje se na porovnání pohledů na systémy inkluzivního vzdělávání ze stran českých a britských pedagogů z vybraných základních škol. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První a druhá kapitola teoretické části je věnována …moreAbstract:
The diploma thesis "Inclusive education in the Czech Republic and England" deals with systems of inclusive education in the Czech Republic and England. It focuses on the comparison of views of inclusive education systems by Czech and British teachers from selected primary schools. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The first and second chapters of the theoretical part …moreKeywords
Inkluze/Inclusion Inkluzivní vzdělávání/Inclusive education Speciální pedagog/Special education teacher Speciální vzdělávací potřeby/Special educational needs Základní škola v Anglii/Primary school in England Základní škola v České republice/Primary school in the Czech republic Žáci/Pupils.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ivyub/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Vocational School Teachers
Theses on a related topic
-
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Anna Prchalová -
Dějiny základní školy v Blažovicích v letech 1920-1938
Májková Májková -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Vzdělávání žáků základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva v době distanční výuky
Rusmanová Rusmanová -
Aplikace zákona o opatřeních v souvislosti s ozbrojeným konfliktem na území Ukrajiny na základních školách v Královehradeckém kraji
Karel Nedvěd -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová