Radim Lapčík
Diplomová práce
Z doslechu, nebo na vlastní uši?
Have you heard (of) it?
Anotace:
Toto je popularizační práce v oblasti zvukové teorie. Zabývá se základními vzájemnými vztahy zvuku a obrazu, potažmo vztahem zvuku a obrazu k diegezi, kde srovnává práce českých a zahraničních teoretiků. Ačkoliv je primárně zaměřena na narativní dílo, zmíní i určitá specifika čtyř nejběžnějších seminarativních žánrů a dotkne se strukturních vztahů v nenarativních a interaktivních audiovizuálních dílech …víceAbstract:
The goal of this work is to popularize certain sound theory issues (e.g. storytelling, interactivity/immersion, sound/image perspective, semiotics). It deals with the basic sound/image and diegetic/extradiegetic relations, compiling the works of various sound theoreticians. Despite being focused on narrative film, it discusses specific features of four most common semi-narrative genres and gives a …víceKlíčová slova
narace ve filmuKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
zvuk (film)Klíčová slova
filmové žánryKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
audiovizuální tvorbaKlíčová slova
zvuková tvorba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Georgy BAGDASAROV
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Tomáš Zlámal -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Strunné nástroje v rockové hudbě, tvorba tónu a jejich snímání
Šimon Fuxa -
Audiokniha - tvorba a proces výroby
Šimon Fuxa -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Interaktivní zvuková tvorba Golana Levina
Jiří Ulbrich -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Pavel Vrtěl