Úloha marketingového auditu v podniku – Petra Blumová
Petra Blumová
Bakalářská práce
Úloha marketingového auditu v podniku
The Role of Marketing Audit in a SME
Anotace:
Marketingový audit je důkladné přezkoumání účinnosti marketingových aktivit podniku, které může odvrátit potencionální riziko problémů v budoucnosti. Cílem této práce je provedení marketingového auditu na základě literární rešerše oborových teorií, který ověřuje konkrétní aktivity vybraného podniku a nabízí nápravu odhalených zjištění. Literární rešerše se zabývá přehledem poznatků současné literatury …víceAbstract:
A marketing audit is a thorough review of the business's marketing activity, which can avert the potential risk of future problems. The aim of this work is to carry out a marketing audit based on a literary research of field theories, which verifies the specific activities of the selected company and offers the remedy of discovered findings. The literary research deals with an overview of the current …víceKlíčová slova
marketingový audit marketing podnik produkt analýza marketing audit firm product analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o44ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Marketingový audit vybraného podniku
Radek Taubmann -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Petra Joobová -
Online marketingový audit
David Jelínek -
Marketingový audit ve finanční instituci
Milena Ivakinová -
Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno
Kateřina Balíková