Bc. Michaela Sadloňová

Bakalářská práce

Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19

A Case Study of Students and Teachers Perceptions in One Elementary School during the COVID pandemic
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, jak aktéři vyučovacího procesu, a to konkrétně učitelé a studenti na druhém stupni stejné základní školy, hodnotí online výuku během pandemie COVID- 19 a také její hodnocení ve srovnání s výuku prezenční. Teoreticky je zaměřena na výukové metody a formy výuky, dále pak na distanční výuku obecně a na online výuku během koronavirové pandemie. Empirická část …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to find out how the actors of the teaching process, namely teachers and students in the second grade of the same elementary school, evaluate online teaching during the COVID-19 pandemic and also its evaluation in comparison with face to face learning. Theoretically, it focuses on teaching methods and forms of teaching, then on distance learning in general and online teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Katarína Rozvadská
  • Oponent: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta