Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství – Ing. Marcela Hipská, MBA
Ing. Marcela Hipská, MBA
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Support of selling as implement marketing communication in company in segment services in accomodation and hotel industry section
Anotace:
Tato moje bakalářská práce na téma "Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství" ukazuje v teoretické části na nutnost integrace marketingové komunikace pro úspěšný chod firmy. Poukazuje na charakter služeb, na chování zákazníků a hodnotí podporu prodeje jako součást propagačního marketingového mixu s jejími cíly,plánováním,efektivitou …víceAbstract:
This my disertation on the theme "Support of selling as implement marketing communication in company in segment services in accommodation and hotel industry section" shows in theoretical part on need of integration marketing communication for successful run of company. Adverts to character of service, to behaviour of costumers and evaluate backing of sale as part of advertising marketing mix with her …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nkdb5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HIPSKÁ, Marcela. \textit{Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství} [online]. Praha, 2010 [cit. 2023-03-29]. Dostupné z: https://theses.cz/id/jgvzoq/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková