Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství – Ing. Marcela Hipská, MBA
Ing. Marcela Hipská, MBA
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Support of selling as implement marketing communication in company in segment services in accomodation and hotel industry section
Abstract:
Tato moje bakalářská práce na téma "Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství" ukazuje v teoretické části na nutnost integrace marketingové komunikace pro úspěšný chod firmy. Poukazuje na charakter služeb, na chování zákazníků a hodnotí podporu prodeje jako součást propagačního marketingového mixu s jejími cíly,plánováním,efektivitou …moreAbstract:
This my disertation on the theme "Support of selling as implement marketing communication in company in segment services in accommodation and hotel industry section" shows in theoretical part on need of integration marketing communication for successful run of company. Adverts to character of service, to behaviour of costumers and evaluate backing of sale as part of advertising marketing mix with her …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nkdb5/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIPSKÁ, Marcela. \textit{Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství} [online]. Praha, 2010 [cit. 2023-03-30]. Available from: https://theses.cz/id/jgvzoq/. Bachelor's thesis. University of Finance and Administration. Thesis supervisor PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie Ludvíková