Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci – Tereza Březinová
Tereza Březinová
Bakalářská práce
Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci
The Influence and Task of Language on Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci se zaměřuje na jazykové prostředky v reklamě.Abstract:
Bachelor thesis The Influence and Task of Language on Marketing Communication focuses on language resources in advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10726/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Eva Ottová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘEZINOVÁ, Tereza. \textit{Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/jh0bfv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Sociolektické lexikální prostředky (slang, argot) ve Věznici Ostrov.
Sára KUSOVSKÁ -
Sociolektické lexikální prostředky (argot, slang) ve Vazební věznici v Litoměřicích
Hana HABARTOVÁ -
K vymezení pojmů sociolekt, slang, profesní mluva, argot
Kristýna VÍTOVCOVÁ -
Ukrajinský argot a slang mladých
Hana Kopečková -
Germanismy ve slangu a jejich adaptace v českých textech se zaměřením na policejní slang
Pavla Formánková