Alena Tomečková

Diplomová práce

Produktová nabídka Honey Hive

Honey Hive Product Offering
Anotace:
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný …více
Abstract:
The topic of this Master's thesis is to define the product offering for start-up called Honey Hive and to describe the process supporting the product portfolio definition. Product portfolio definition is based on the theory of 4P (Marketing mix). The whole process of defining the product offering is based on 4P -- Price, Product, Promotion and Place. Each aspect brings its own view into product offering …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
  • Vedoucí: Jiří Dvořáček
  • Oponent: Zdeněk Maňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28882