Alena Tomečková
Diplomová práce
Produktová nabídka Honey Hive
Honey Hive Product Offering
Anotace:
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný …víceAbstract:
The topic of this Master's thesis is to define the product offering for start-up called Honey Hive and to describe the process supporting the product portfolio definition. Product portfolio definition is based on the theory of 4P (Marketing mix). The whole process of defining the product offering is based on 4P -- Price, Product, Promotion and Place. Each aspect brings its own view into product offering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Zdeněk Maňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Operationalization of the market differentiation and value proposition construct Concept and application
Ladislav Možný -
Hodnotová nabídka podniků a strategie
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
Patrik Popelár -
Pravidla pro zadávání nadlimitních veřejných/sektorových zakázek a ochrana dodavatele proti nesprávnému postupu veřejného/sektorového zadavatele
Milena Werlová -
Analýza a návrh řešení Business Intelligence pro oblast dodavatele energií
Vladimír Morávek -
Optimal behaviour towards suppliers in automotive industry
Rijad Trumić