Eva Tichopádová

Bachelor's thesis

Internet jako prostředek komunikace a propagace firem

Internet as a means of communication and promoting companies
Abstract:
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom …more
Abstract:
The Internet is considered to be an enormous contribution in the human history. It does not mean only a certain "space", where people communicate, gain knowledge, but it also serves as an advertising space for companies. It is no longer important for companies to be able to orientate themselves purely on the market but also on the Internet. The goal of this thesis is an assessment of the options of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod