Vybrané metody online marketingu a jejich využití – Bc. Andrea Dědková
Bc. Andrea Dědková
Diplomová práce
Vybrané metody online marketingu a jejich využití
Selected methods of online marketing and their exploitation
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vybraných metodách online marketingu, vymezuje základní pojmy týkající se propagace firmy prostřednictvím internetu a vztahuje teoretické poznatky ke konkrétnímu podniku. Prvním cílem je zvýšení návštěvnosti webu pomocí vybraných nástrojů inbound marketingu. Dalším cílem je tvorba cílových skupin pomocí segmentace návštěvníků a na základě toho vytvoření facebookových stránek …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on selected methods of online marketing, defines the basic terms related to the promotion of a company via the internet and applies theoretical knowledge to a company. The first goal of this thesis is to increase website traffic with selected inbound marketing tools. Another goal is to create target groups using segmentation of visitors and create three Facebook pages and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dědková, Andrea. Vybrané metody online marketingu a jejich využití. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Využití inbound marketingu z hlediska webových stránek
Václav Šlosárek -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Nástroje pro Big Data Analytics
Marek Miloš -
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Zlata Kopecká -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Pavel Glac -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva