Petra Jonášová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s.

Marketing Mix Analysis of the Ceska Sporitelna’s CS Student Personal Account
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s., ČS Student. Kvantitativní výzkum provedený formou osobního i elektronického dotazování hledá podněty spotřebitelů pro vylepšení tohoto produktu. Práce přináší také porovnání studentských kont největších konkurentů. Závěr shrnuje doporučení na úpravu marketingového mixu zkoumaného produktu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.