Analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s. – Petra Jonášová
Petra Jonášová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s.
Marketing Mix Analysis of the Ceska Sporitelna’s CS Student Personal Account
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s., ČS Student. Kvantitativní výzkum provedený formou osobního i elektronického dotazování hledá podněty spotřebitelů pro vylepšení tohoto produktu. Práce přináší také porovnání studentských kont největších konkurentů. Závěr shrnuje doporučení na úpravu marketingového mixu zkoumaného produktu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2011
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.