Analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s. – Petra Jonášová
Petra Jonášová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s.
Marketing Mix Analysis of the Ceska Sporitelna’s CS Student Personal Account
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu studentského konta České spořitelny, a.s., ČS Student. Kvantitativní výzkum provedený formou osobního i elektronického dotazování hledá podněty spotřebitelů pro vylepšení tohoto produktu. Práce přináší také porovnání studentských kont největších konkurentů. Závěr shrnuje doporučení na úpravu marketingového mixu zkoumaného produktu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.