Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik) – Bc. Jana Olšovská
Bc. Jana Olšovská
Master's thesis
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Investing into Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Fashion Field (Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou pozičního investování v marketingové komunikaci v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretického základu zaměřeného na investování do společenské pozice oboru sociologie, psychologie, filozofie, ekonomie, dále problematiky marketing, fashion marketing, marketingová komunikace a dalších. Cílem analytické části je shromáždit kazuistiky s apelem na změnu …moreAbstract:
This thesis deals with the position of investing in the marketing communications in the field of fashion marketing. This thesis is based on theoretical foundation dedicated to investing into the social position from point of view of sociology, psychology, philosophy, economics, as well as problems of marketing, fashion marketing, marketing communications and more. The aim of the analytical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jocd5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLŠOVSKÁ, Jana. \textit{Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jhb2mw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny
Barbora Smolková