Bc. Jana Olšovská

Master's thesis

Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)

Investing into Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Fashion Field (Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou pozičního investování v marketingové komunikaci v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretického základu zaměřeného na investování do společenské pozice oboru sociologie, psychologie, filozofie, ekonomie, dále problematiky marketing, fashion marketing, marketingová komunikace a dalších. Cílem analytické části je shromáždit kazuistiky s apelem na změnu …more
Abstract:
This thesis deals with the position of investing in the marketing communications in the field of fashion marketing. This thesis is based on theoretical foundation dedicated to investing into the social position from point of view of sociology, psychology, philosophy, economics, as well as problems of marketing, fashion marketing, marketing communications and more. The aim of the analytical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní