Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik) – Bc. Jana Olšovská
Bc. Jana Olšovská
Diplomová práce
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Investing into Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Fashion Field (Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou pozičního investování v marketingové komunikaci v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretického základu zaměřeného na investování do společenské pozice oboru sociologie, psychologie, filozofie, ekonomie, dále problematiky marketing, fashion marketing, marketingová komunikace a dalších. Cílem analytické části je shromáždit kazuistiky s apelem na změnu …víceAbstract:
This thesis deals with the position of investing in the marketing communications in the field of fashion marketing. This thesis is based on theoretical foundation dedicated to investing into the social position from point of view of sociology, psychology, philosophy, economics, as well as problems of marketing, fashion marketing, marketing communications and more. The aim of the analytical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jocd5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLŠOVSKÁ, Jana. \textit{Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jhb2mw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Anna Esina -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace Rothschildovy cukrárny
Barbora Smolková