Bc. Jana Olšovská

Diplomová práce

Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)

Investing into Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Fashion Field (Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou pozičního investování v marketingové komunikaci v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretického základu zaměřeného na investování do společenské pozice oboru sociologie, psychologie, filozofie, ekonomie, dále problematiky marketing, fashion marketing, marketingová komunikace a dalších. Cílem analytické části je shromáždit kazuistiky s apelem na změnu …více
Abstract:
This thesis deals with the position of investing in the marketing communications in the field of fashion marketing. This thesis is based on theoretical foundation dedicated to investing into the social position from point of view of sociology, psychology, philosophy, economics, as well as problems of marketing, fashion marketing, marketing communications and more. The aim of the analytical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní