Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami – Bc. Pavla Jurášová
Bc. Pavla Jurášová
Master's thesis
Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami
Design of marketing and communication strategy, e-commerce sporting goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategii e-shopu se sportovními potřebami www.ZebraSport.cz. Cílem práce je navrhnout takovou marketingovou strategii, která pomůže zvýšit návštěvnost e-shopu a osloví potenciální zákazníky. Návrh je zaměřen především na cenovou, distribuční, propagační a produktovou strategii. V závěru je obsaženo i ekonomické zhodnocení návrhu.Abstract:
The following thesis deals with the marketing and communication strategy of the e-shop with sports equipment related to www.ZebraSport.cz. The main purpose of the thesis is to propose the marketing strategy which helps to increase the number of e-shop visitors and also reaches new customers. The proposal is mainly focused on the pricing strategy, distribution strategy, propagation strategy and also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/zhrqv/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Mgr. Jana Doleželová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Propagace venkovských obcí
Karolína Kovaříková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Český film jako součást mediální strategie
Lenka Křížová -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Online advertising and its usage for a particular e-shop
Filip Adamec -
Analýza návštěvnosti e-shopu se šperky
Petr Poloch