Bc. Pavla Jurášová

Master's thesis

Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami

Design of marketing and communication strategy, e-commerce sporting goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategii e-shopu se sportovními potřebami www.ZebraSport.cz. Cílem práce je navrhnout takovou marketingovou strategii, která pomůže zvýšit návštěvnost e-shopu a osloví potenciální zákazníky. Návrh je zaměřen především na cenovou, distribuční, propagační a produktovou strategii. V závěru je obsaženo i ekonomické zhodnocení návrhu.
Abstract:
The following thesis deals with the marketing and communication strategy of the e-shop with sports equipment related to www.ZebraSport.cz. The main purpose of the thesis is to propose the marketing strategy which helps to increase the number of e-shop visitors and also reaches new customers. The proposal is mainly focused on the pricing strategy, distribution strategy, propagation strategy and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Jiří Wagner
  • Reader: Mgr. Jana Doleželová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting