Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu – Ing. Minh Vu Ngo
Ing. Minh Vu Ngo
Disertační práce
Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu
Customer Relationship Management (CRM) and the Financial Performance of Small and Medium Enterprises in Dynamic Environment: An Investigation in Vietnamese Tourism Industry
Abstract:
Hlavním cílem této disertační práce je návrh komplexního rámce pro implementaci řízení vztahů se zákazníky (CRM) v malých a středních podnicích (SMEs) s cílem výrazně a udržitelně zlepšit jejich finančních výkonnost. Téma je zvoleno na základě faktu, že z předchozích dostupných výzkumů zaměřených na tuto problematiku doposud nevyplývá obecný konsensus, a dále v důsledku rostoucího naléhavého zájmu …víceAbstract:
The main objective of this dissertation is to provide a comprehensive framework for Customer Relationship Management (CRM) implementation for Small and Medium Enterprises (SMEs) in order to dramatically and sustainability improve SMEs' financial performance. For achieving this objective, the dissertation work also attempted to address the two current noticeable CRM-related research gaps. The first …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGO, Minh Vu. \textit{Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu} Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jhblls/. [cit. 2024-04-17].
Jak správně citovat práci
Ngo, Minh Vu. Řízení vztahů se zákazníky a finanční výkonnost malých a středních firem v dynamickém prostředí: výzkum v oblasti cestovního ruchu ve Vietnamu. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economic Policy and Administration / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková