Theses 

Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu – Vlasta Hátašová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vlasta Hátašová

Bakalářská práce

Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu

ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET

Anotace: Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.

Abstract: The bachelor thesis "Analysis of brand building strategy Billyboy in the Czech and German market" analyses concrete activities in order to its brand building, increasing brand's value and brand awareness. Methods of branding are analysed for Czech market and German market. Both strategies are compared and evaluated. For the brand strategy in the Czech market was suggested recommendation for further development.

Klíčová slova: budování značky, německý trh, český trh

Keywords: German market, Czech market, brand building

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Petra Mackeová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37289

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 11. 2018 00:26, 46. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz