Theses 

Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu – Vlasta Hátašová

česky | in English | slovensky

Section:
Use to change section. Address within IS:

Vlasta Hátašová

Bachelor's thesis

Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu

ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET

Abstract: Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.

Abstract: The bachelor thesis "Analysis of brand building strategy Billyboy in the Czech and German market" analyses concrete activities in order to its brand building, increasing brand's value and brand awareness. Methods of branding are analysed for Czech market and German market. Both strategies are compared and evaluated. For the brand strategy in the Czech market was suggested recommendation for further development.

Keywords: budování značky, německý trh, český trh

Keywords: German market, Czech market, brand building

Language used: Czech

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Petra Mackeová

Citation record

ISO 690-compliant citation record: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text

Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37289

Other references 


Go to top | Current date and time: 20/2/2019 08:32, Week 8 (even)

Privacy

Contact: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz