Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu – Vlasta Hátašová
Vlasta Hátašová
Bachelor's thesis
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
ANALYSIS OF BRAND BUILDING STRATEGY BILLYBOY IN CZECH AND GERMAN MARKET
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.Abstract:
The bachelor thesis "Analysis of brand building strategy Billyboy in the Czech and German market" analyses concrete activities in order to its brand building, increasing brand's value and brand awareness. Methods of branding are analysed for Czech market and German market. Both strategies are compared and evaluated. For the brand strategy in the Czech market was suggested recommendation for further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37289
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Petra Mackeová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová