Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava – Tereza KUČKOVÁ
Tereza KUČKOVÁ
Bachelor's thesis
Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava
Students as a Target Group of Promotion of Silesian Theatre Opava
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingu kultury. Druhá část se soustředí na stu-denty žijící či studující v Opavě, na jejich názory na divadlo obecně a také konkrétně na Slezské divadlo Opava a jeho propagaci. Cílem této práce je zjistit, jak studenti propagaci divadla vnímají.Abstract:
This bachelor thesis deals with an art marketing theory. The second part focuses on stu-dents who live or study in Opava, on their opinions about theatre generally and also spe-cifically about Silesian theatre Opava and its promotion. The main goal of this thesis is to find out how student perceive the promotion of the theatre.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zverejniť od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČKOVÁ, Tereza. Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
Vendula Kořínková -
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Jiří Antoš -
Marketingová komunikace Slezského divadla v Opavě
Natálie Vojtková -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková