Ergoterapeutická intervence u autistů – Simona KINCZEROVÁ
Simona KINCZEROVÁ
Bakalářská práce
Ergoterapeutická intervence u autistů
Occupational therapeutic intervention of autistic people
Anotace:
Tato bakalářská práce informuje o problematice osob s dětským autismem a poruchami autistického spektra. Teoretická část je zaměřená na historický vývoj autismu, jeho poruchy a kombinace s jinými poruchami. Dále v ní jsou uvedeny možnosti diagnostiky, problematika v oblasti komunikace a možnosti vzdělání v určitém věku. Uvedeny jsou také prostředky, které je možno využívat při komunikaci s autisty …víceAbstract:
This thesis informs about the issue of persons with autistic children and autistic spectrum disorders. The theoretical part is focused on the historical development of autism, disorders and its combination with other disorders. Furthermore, it gives the ability of diagnosis as well as problems in communication and educational opportunities at the certain age. Resources of all kind that can be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Pecharová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KINCZEROVÁ, Simona. Ergoterapeutická intervence u autistů. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studiíUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Ergoterapie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Ergoterapie u dítěte předškolního věku s diagnózou autismus
Štěpánka ŠTEFKOVÁ -
Ergoterapie pervazivních poruch u dítěte předškolního věku
Jindřiška MORAVCOVÁ -
Ergoterapie u dětí s poruchou autistického spektra s využitím prvků senzorické integrace
Nikola NOVÁKOVÁ -
Ergoterapie u klienta s dětským autismem
Lucie PILAŘOVÁ -
Ergoterapie u osob s poruchou autistického spektra zaměřená na zlepšení kognitivních funkcí a sebeobsluhy
Romana BLIŽŇÁKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ