Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Bc. et Bc. Kateřina KLÍMOVÁ
Bc. et Bc. Kateřina KLÍMOVÁ
Diplomová práce
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Support for education of children and youth from socio-culturally disadvantaged backgrounds
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá podporou vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Jejím cílem je identifikovat podpůrné faktory vzdělávání pohledem samotných dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, participantů výzkumu. Teoretická část objasňuje pojetí vztahu výchovy a vzdělávání, zaměřuje se na významná výchovná prostředí, včetně prostředí znevýhodněného …víceAbstract:
This diploma thesis discusses support for the education of children and youth from socio-culturally disadvantaged backgrounds. The purpose of this thesis is to identify the supportive factors, from the perspective of children and youth from socio-culturally disadvantaged backgrounds themselves, participants of the research. The theoretical part clarifies the concept of the relations in education, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Kateřina. Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základních škol
Šárka HEJDUKOVÁ -
Individuální podpora dívky s lehkým mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Adéla Kučová -
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Podpora žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základních škol na Teplicku
Sabina LUČKOVÁ -
Podpora žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu učitelů základních škol na Mostecku
Jiřina HRANÍČKOVÁ -
Podpora žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu učitelů základních škol
Barbora KUBALOVÁ -
Komplexní podpora žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu učitelů základních škol
Sára KALIVODOVÁ -
Podpora sociálně znevýhodněných studentů v sekundárním vzdělání prostřednictvím retrostipendijního programu
Denisa HORČIČKOVÁ