Vícekriteriální optimalizace - aplikace na výběr festivalových kapel – Monika Písařová
Monika Písařová
Bakalářská práce
Vícekriteriální optimalizace - aplikace na výběr festivalových kapel
Multi-objective optimization - application on the selection of festival bands
Anotace:
Vícekriteriální programování je odvětví optimalizace. Bakalářská práce se zabývá vybranými metodami tohoto odvětví. Konkrétně pak těmi z okruhu metod s informací a priori. Tyto metody jsou nejprve v práci představeny a poté aplikovány na praktickou úlohu. Úloha se zabývá výběrem kapel, které vystoupí na festivalu. Vybrané kapely musí splňovat různá omezení a kritéria, která určí pořadatel festivalu …víceAbstract:
Muliti-objective programming is a branch of optimization. The thesis works with selected methods from this branch, particularly with those from the area of methods with information a priori. These methods are first introduced and than applied on a practical exercise. This exercise deals with the selection of music bands for a music festival. The selected bands must fulfill certain criteria and limitations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Michaela Tichá
- Oponent: Vladimír Holý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57218
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní metody vícekriteriálního programování KSU-STEM pro optimalizaci akciového portfolia
Veronika Bradshawová -
Tvorba akciového portfolia pomocí metod vícekriteriálního programování
Adam Sűlt -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Svoboda pohybu a bezpečnost v péči o klienty s demencí v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem: výzvy a řešení
Gabriela Pitourová Smutná -
Moderní bayesiánské metody odhadu NAIRU a potenciálního produktu a jejich robustnost
Jakub Chalmovianský