Sociálne siete ako súčasť komunikačného mixu pre generáciu Z – Anna Hospodárová
Anna Hospodárová
Bakalářská práce
Sociálne siete ako súčasť komunikačného mixu pre generáciu Z
Sociální sítě jako součást komunikačního mixu pro generaci Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poskytnout doporučení společnostem ohledně výběru nejefektivnějších sociálních sítí, které jsou vhodné pro marketingovou komunikaci s generací Z. Pro potřeby výzkumu byla zvolena kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření, kde respondenti byli studenti ve věku od 11 do 24 let. Výstupem práce je srovnání dostupných zdrojů s výsledky …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to provide recommendations to companies regarding the selection of the most effective social networks that are suitable for marketing communication with the Z generation. For research, as a quantitative method was chosen questionnaire, where the respondents were students aged from 11 to 24 years. The output of the work is a comparison of available resources with research …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je poskytnúť odporúčania spoločnostiam ohľadom výberu najefektívnejších sociálnych sietí, ktoré sú vhodné pre marketingovú komunikáciu s generáciou Z. Pre potreby výskumu bola zvolená kvantitatívna metóda formou dotazníkového šetrenia, kde respondentmi boli študenti vo veku od 11 do 24 rokov. Výstupom práce je porovnanie dostupných zdrojov s …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Ondřej Šrámek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková