Štěpánka ŠEBESTOVÁ

Bakalářská práce

Elektronický obchod B2C v České republice

E-commerce B2C in the Czech Republic
Anotace:
Předložená bakalářská práce "Elektronický obchod B2C v České republice" je zaměřena na charakterizování B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, analyzování internetového obchodu ZOOT se zaměřením na marketing a webové stránky. V první části je vymezena e-commerce, její výhody a nevýhody, fakta o vývoji B2C e-commerce v České republice. Dále jsou …více
Abstract:
The presented bachelor thesis "E-commerce B2C in the Czech Republic" is focused on the characterizing of B2C e-commerce in the Czech Republic, defining the advantages and disadvantages from the perspective of the seller and the consumer, analyzing e-shop ZOOT, its marketing activities and website. In the first part, the author defines e-commerce, its advantages and disadvantages, facts about the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEBESTOVÁ, Štěpánka. Elektronický obchod B2C v České republice. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/