Reprezentce subkultur v reklamě – Bc. Barbora KURSOVÁ
Bc. Barbora KURSOVÁ
Diplomová práce
Reprezentce subkultur v reklamě
Representation of subcultures in advertising
Anotace:
Diplomová práce aspiruje na zmapování reprezentace subkultur v reklamě. Důležitou částí práce je vymezení pojmu subkultura coby specifického znakového projevu fungujícím na obecnějším pozadí oficiální kultury, která je zde chápána jako znakový prostor. Reprezentaci subkultur jako je street art, graffiti, street dance, skateboarding apod. pak tato práce sleduje v rámci korpusu dvaceti až třiceti televizních …víceAbstract:
This thesis aspires to mapping representations subcultures in advertising. The important part is the definition of a specific subculture as a character expression that operates on a general backdrop of official culture, which is seen here as a character space. Representation subcultures such as street art, graffiti, street dance, skateboarding, etc., Then the work is monitored on a corpus of twenty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KURSOVÁ, Barbora. Reprezentce subkultur v reklamě. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák
Název
Vložil
Vloženo
Práva