Zuzana Musilová
Diplomová práce
Návrh strategie české fotobanky
Proposal of strategy for czech photo bank
Anotace:
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jan Nováček, Přemysl Cenkl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3900
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková -
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie webového portálu učsetu.cz
Alena Hloušková