Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR – Anna Kučinová
Anna Kučinová
Master's thesis
Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR
Aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace v rámci vytvořené tematické trasy v SR a v ČR
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo aplikovat vybrané nástroje marketingové komunikace při propagaci a distribuci produktu cestovního ruchu. Produkt cestovního ruchu představují tematické trasy v ČR a SR, spojující atraktivity spojené s významnými osobnostmi ruské historie. V úvodní části je představen význam a charakteristika marketingu v rozvoji cestovního ruchu destinací. V následujících kapitolách je charakterizována …moreAbstract:
The main objective of the master´s thesis was to apply selected tools of marketing communication in promotion and distribution of the tourism product - thematic routes in the Czech Republic and Slovakia, connecting attractions associated with important personalities of Russian history. In the first chapter, the importance and characteristics of marketing in the development of tourism destinations are …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo aplikovať vybrané nástroje marketingovej komunikácie pri propagácii a distribúcii produktu cestovného ruchu. Produkt cestovného ruchu predstavujú tematické trasy v ČR a SR, spájajúce atraktivity spojené s významnými osobnosťami ruskej histórie. V úvodnej časti je predstavený význam a charakteristika marketingu v rozvoji cestovného ruchu destinácií. V nasledujúcich kapitolách …moreKeywords
marketingová komunikace tematické trasy ruská historie kulturně poznávací cestovní ruch projekt
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71742
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Liběna Jarolímková
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČINOVÁ, Anna. \textit{Aplikácia vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v rámci vytvorenej tematickej trasy v SR a v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ji4pp3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71742
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Kulturně-poznávací cestovní ruch v Chebu
Isabel ZÝKOVÁ -
Statistická analýza vývoje kulturně-poznávacího cestovního ruchu ve Středočeském kraji a jeho perspektivy
Tereza Marešová -
Kulturně-historický potenciál pro cestovní ruch ve Slovinsku
Tereza Stanislavová -
Návrh projektů rozvoje kulturně-poznávacího cestovního ruchu v městě Kroměříž
Kristýna Kováčová -
Ponuka kultúrno-poznávacieho cestovného ruchu vo vybranej destinácii
Jana Sepešiová -
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
Udržitelný cestovný ruch vo vybranej oblasti Slovenska
Lukáš Olekšák -
Využití nehmotného kulturního dědictví UNESCO pro cestovní ruch
Katrina Kováčová