Štěpán Cvekl

Bakalářská práce

Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu

Launching of the product to the market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení produktu na trh. Cílem práce bylo zkoumání zavedení Enyaqu Coupé RS iV na polském trhu. Za tímto účelem byla nejprve popsána specifika polského automobilového trhu a působení značky Škoda na tomto trhu, poté analýza vybraného modelu pomocí marketingového mixu a dále bylo zkoumáno zavedení Coupé RS iV verze. Následně bylo pomocí dat z interních zdrojů společnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on introducing a product to the market. The aim of the thesis was to investigate the introduction of the Enyaqu Coupé RS iV on the Polish market. For this purpose, the specifics of the Polish car market and the influence of Škoda brand on this market were first described, then the analysis of the selected model using the marketing mix, and the introduction of the Coupé RS …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
  • Oponent: Tomáš Hodan, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 7. 12. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu