Štěpán Cvekl

Bachelor's thesis

Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu

Launching of the product to the market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zavedení produktu na trh. Cílem práce bylo zkoumání zavedení Enyaqu Coupé RS iV na polském trhu. Za tímto účelem byla nejprve popsána specifika polského automobilového trhu a působení značky Škoda na tomto trhu, poté analýza vybraného modelu pomocí marketingového mixu a dále bylo zkoumáno zavedení Coupé RS iV verze. Následně bylo pomocí dat z interních zdrojů společnosti …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on introducing a product to the market. The aim of the thesis was to investigate the introduction of the Enyaqu Coupé RS iV on the Polish market. For this purpose, the specifics of the Polish car market and the influence of Škoda brand on this market were first described, then the analysis of the selected model using the marketing mix, and the introduction of the Coupé RS …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
  • Reader: Tomáš Hodan, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 7. 12. 2025
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.