Kristýna Jelínková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy ADIDAS na vybraných zahraničních trzích

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti adidas na globální úrovni a v adaptaci na český, severoamerický a čínský trh. Je provedena analýza hlavních konkurentů na českém trhu sportovním zbožím a SWOT analýza adidas. Teoretická znalost marketingového mixu je převedena do konkrétní praxe české pobočky adidas. Na základě dotazníkového šetření je zhodnoceno vnímání nové marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company adidas on the global level and with its adaptation to the Czech, North American and Chinese markets. An analysis is carried out to present the competition on the Czech sporting goods market and the SWOT analysis of adidas. The theory of marketing mix is compared with the practices of the Czech adidas subsidiary. The customer perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: David Horák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25370