Podpora procesu myšlení při výuce ekologie a životního prostředí – Mgr. Markéta Nováková
Mgr. Markéta Nováková
absolventská práce studenta CŽV
Podpora procesu myšlení při výuce ekologie a životního prostředí
Enhancing thinking skills in teaching ecology and environmental sciences
Abstract:
Myšlení, učení a paměť ovlivňuje biologická podstata fungování mozku, motivace i emoce. Klíčový je zájem o věc, pozitivní a aktivní přístup a trénink. Žáci si nejlépe osvojí poznatky, které sami zjišťují nebo získávají a předávají si při vzájemném učení. Učitelé mohou využít řadu nástrojů ke stimulování aktivního myšlení žáků na různých kognitivních úrovních. Mnoho nástrojů pro práci se studijními …moreAbstract:
Biological functioning of our brain, our motivation and emotions affect our thinking, learning, and memory. Curiosity, a positive and engaged attitude, and practice are the key. Learners best acquire knowledge through active or mutual learning. Teachers can choose from a large number of techniques to encourage active thinking on different cognitive levels. Many tools help to learn to solve problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Marie Hanušová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Podpora procesu myšlení při výuce ekologie a životního prostředí}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jifode/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and Communicationceloživotní / field:
Extension course / Study for Teaching Vocational Subjects
Theses on a related topic
-
Literární žánry v aktivitách a činnostním pojetí na 2. stupni ZŠ
Zuzana TVRDÍKOVÁ -
Využití bicích nástrojů v činnostním pojetí hudební výchovy na základní škole
Veronika SEVEROVÁ -
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Ludmila Brázdová -
Aktivní ukončení lidského života v kontextu západního myšlení
Hana Mossigová -
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Kateřina Malá -
Rozvíjení myšlení a aktivního učení na 1. stupni ZŠ
Markéta Mrázková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights