Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku – Polina Erokhina
Polina Erokhina
Bakalářská práce
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Perception of the individual factors of quality in tourist industry of Russia
Anotace:
Záměr této bakalářské práci je zjišťování významu kvality služeb cestovního ruchu pro rus-ké turisty při výběru turistické destinace v Rusku. Hlavní cíl práce spočívá v určení jednotli-vých faktorů a zjistit, které z nich mají největší vliv na hodnocení turistické destinace ná-vštěvníkem. V literární rešerši jsou definované základní pojmy, které napřímo souvisí s oborem cestovního ruchu, služeb a jejich …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the importance of tourist service quality for Russian tourists when choosing the tourist destination in Russia. The main goal of this work is iden-tifying individual factors and finding out which of them influence the assessment of tourist destinations by visitors to a greater degree. Literature review defines the basic concepts that are directly linked to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná -
Management kvality v cestovním ruchu v České republice
Vratislav Smlsal