Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie – Bc. Marie Toningerová
Bc. Marie Toningerová
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Social networks and their integration into the marketing strategy
Anotace:
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky - internetový marketing a marketingová strategie. Analytická část obsahuje základní informace o sociálních sítí včetně využití a aktuálních trendů. Dílčím cílem práce je statistické zpracování nejúspěšnějších firem v České republice. Předpokládám, že veškeré firmy budou mít své vlastní webové stránky a budu také předpokládat, že využívají …víceAbstract:
In the theoretical part there are gradually explained basic terms - internet marketing and marketing strategy. The analytical part contains information about individual social networks including the use of them and current trends. A secondary objective provides information about statistical processing of the most successful companies in the Czech republic. I assume all companies have their own websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vhcxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Optimalizace online marketingové strategie pro internetový obchod
Kateřina Kašíková