Bc. Marie Toningerová

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie

Social networks and their integration into the marketing strategy
Anotace:
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy problematiky - internetový marketing a marketingová strategie. Analytická část obsahuje základní informace o sociálních sítí včetně využití a aktuálních trendů. Dílčím cílem práce je statistické zpracování nejúspěšnějších firem v České republice. Předpokládám, že veškeré firmy budou mít své vlastní webové stránky a budu také předpokládat, že využívají …více
Abstract:
In the theoretical part there are gradually explained basic terms - internet marketing and marketing strategy. The analytical part contains information about individual social networks including the use of them and current trends. A secondary objective provides information about statistical processing of the most successful companies in the Czech republic. I assume all companies have their own websites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní