Jiří Wallerer
Bachelor's thesis
Analýza značky RunCzech
Analysis of RunCzech Brand
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je analyzovat značku RunCzech. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, popisuje pojmy a problematiku tématu. Druhá část představuje společnost Prague International Marathon, jakožto dlouholetého pořadatele běžeckých závodů v České republice. Praktická část analyzuje značku RunCzech na základě metodologie uvedené v teoretické části a shromážděných dat. Pro práci …viacAbstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to analyze the RunCzech Brand. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part covers the basic concepts associated with the topic of the work. The second part introduces the Prague International Marathon company as a manager of running races in the Czech republic. The practical part analyzes the RunCzech brand on the basis of the metodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Miroslav Jiřík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch