Jiří Wallerer

Bakalářská práce

Analýza značky RunCzech

Analysis of RunCzech Brand
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analyzovat značku RunCzech. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, popisuje pojmy a problematiku tématu. Druhá část představuje společnost Prague International Marathon, jakožto dlouholetého pořadatele běžeckých závodů v České republice. Praktická část analyzuje značku RunCzech na základě metodologie uvedené v teoretické části a shromážděných dat. Pro práci …více
Abstract:
The main aim of this bachelor's thesis is to analyze the RunCzech Brand. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part covers the basic concepts associated with the topic of the work. The second part introduces the Prague International Marathon company as a manager of running races in the Czech republic. The practical part analyzes the RunCzech brand on the basis of the metodology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Miroslav Jiřík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57392

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod