Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách – Bc. Jana Nádeníčková
Bc. Jana Nádeníčková
Bakalářská práce
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Methods of critical thinking in teaching Czech language and literature at secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami kritického myšlení a jejich využitím ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách. Práce se ve své první části, mimo obecné členění výukových metod a vymezení pojmu kritického myšlení, zabývá také programem RWCT, třífázovým modelem učení E-U-R a následně popisuje konkrétní vybrané metody kritického myšlení. Druhá, výzkumná část práce se následně zaměřuje …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis deals with methods of critical thinking and their use in teaching the Czech language and literature in secondary schools. The thesis, in its firt part, in addition to the general classification of teaching methods and the defining the concept of critical thinking, the thesis also focuses on the RWCT program, a three-phase model of learning E-U-R and subsequently describes specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uo53v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. JUDr. Dagmar Sochorová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková