Alexia Haász

Diplomová práce

Is there a relation between Tefal’s communication strategy and the consumer’s decision making process?

Existuje vztah mezi komunikační strategií společnosti Tefal a rozhodovacím procesem spotřebitele?
Anotace:
Tato práce zkoumá vztahy mezi rozhodováním spotřebitelů a komunikační strategií značky Tefal. Rozhodování spotřebitelů závisí na mnoha různých aspektech: na jejich znalostech, preferencích, demografickém zázemí a také na jejich vzdělání a ekonomickém postavení. Tefal se staví do pozice prémiové značky a využívá toho ve své komunikační strategii. Tato práce zkoumá, zda značka Tefal účinně komunikuje …více
Abstract:
This thesis examines the relations between consumers decision making and Tefal brand's communication strategy. Consumers decision making depends on many different aspects: their knowledge, preferences, demographical background as well as their education and economical status. Tefal positions itself as a premium brand, and leverages it in its communication strategy. This thesis is examining if Tefal …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2025
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Eva Kožušníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/96065