Is there a relation between Tefal’s communication strategy and the consumer’s decision making process? – Alexia Haász
Alexia Haász
Diplomová práce
Is there a relation between Tefal’s communication strategy and the consumer’s decision making process?
Existuje vztah mezi komunikační strategií společnosti Tefal a rozhodovacím procesem spotřebitele?
Anotace:
Tato práce zkoumá vztahy mezi rozhodováním spotřebitelů a komunikační strategií značky Tefal. Rozhodování spotřebitelů závisí na mnoha různých aspektech: na jejich znalostech, preferencích, demografickém zázemí a také na jejich vzdělání a ekonomickém postavení. Tefal se staví do pozice prémiové značky a využívá toho ve své komunikační strategii. Tato práce zkoumá, zda značka Tefal účinně komunikuje …víceAbstract:
This thesis examines the relations between consumers decision making and Tefal brand's communication strategy. Consumers decision making depends on many different aspects: their knowledge, preferences, demographical background as well as their education and economical status. Tefal positions itself as a premium brand, and leverages it in its communication strategy. This thesis is examining if Tefal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2025
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Eva Kožušníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva