Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech – Anežka PECHÁČKOVÁ
Anežka PECHÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
The Role of Social Networks in Destination Marketing in Southern Bohemia
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci vlivu sociálních sítí a jeho gradaci, a to konkrétně v turistické destinaci jižní Čechy. Sociální sítě se v posledních letech staly neodmyslitelnou součástí a jsou propojitelné s mnoha oblastmi moderního světa. Práce se zaměří na Instagram a Facebook, protože tyto dvě platformy jsou v destinačním marketingu jižních Čech nejaktivnější. Na obou těchto …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the identification of the influence of social networks and its gradation, specifically in the tourist destination of South Bohemia. Social networks have integral part in recent years and are connected to many areas of the modern world. The bachelor thesis will focus on Instragram and Facebook, as these two platforms are the most active in marketing the destination South …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Maříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHÁČKOVÁ, Anežka. \textit{Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jiuet0/.
Jak správně citovat práci
PECHÁČKOVÁ, Anežka. Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Tourism / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy
Klára LISAYOVÁ -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Hodnota turistické destinace - Jižní Čechy
Stephanie Dastychová -
Jižní Čechy jako turistická destinace
Martina Cvrčková -
Vliv managementu destinace cestovního ruchu na efektivnost podniku
Petr ŠTUMPF -
Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace cestovního ruchu
Markéta VURMOVÁ -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
Andrej BRAGUCA -
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
Adéla VELÍŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
29. 4. 2024