Ing. Martina Wimmerová

Bachelor's thesis

Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.

Direct Marketing Methods and Evaluation of Direct Marketing Tools - A Case Study in Telia Call Company.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá přímým marketingem, jeho metodami a nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezuje základní pojmy a problematiku přímého marketingu. Jsou zde popsány jeho metody a nástroje. Zároveň má tato část za úkol nastínit výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou společnost a hodnotí zde využití nástrojů přímého …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with direct marketing, its methods and tools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines basic terminology and direct marketing issues. Direct marketing methods and tools are described here. Simultaneously, it is the objektive of this part of the thesis to highlight the advantages and disadvantages of the use of direct marketing techniques. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní