Programování výpočtů na grafických kartách – Tomáš KREJSA
Tomáš KREJSA
Bakalářská práce
Programování výpočtů na grafických kartách
Programing of calculations on graphic cards
Anotace:
Paralelní programování na grafických kartách je zatím rozšířené většinou ve vědecké sféře pro náročné a dlouhotrvající výpočty. Cílem této bakalářské práce je rozkrýt tuto černou skříňku, kterou paralelní programování na GPU je a naučit čtenáře základy tohoto programování v OpenCL. Pro tento účel je popsán paralelní program výpočet energie vody. Na závěr proběhly testy, kde se porovnávají rychlosti …víceAbstract:
Parallel programming on graphic cards is mostly known in the research community. It?s using for time-consuming computations. Objective of this work is to uncover the black box, which parallel programming on GPU is and to teach bases of this programming in OpenCL. Parallel program calculation of water energy is described for this purpose. Finally, tests were carried out, which compares the speed of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Milan Předota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJSA, Tomáš. Programování výpočtů na grafických kartách. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Paralelní programování a jeho dopad na databázové systémy
Lukáš Juřina -
Soutěž v programování strategií pro robota na mřížce
Jiří Lojda -
Implementace SVM klasifikátorů na GPU
Milan KLÁŠTERKA -
Akcelerace klasifikačních algoritmů založených na SVM pomocí grafických karet
Milan KLÁŠTERKA -
Analyzujte možnosti vývoja viacvláknových aplikácií na platforme Java
Sergius Chamila -
Výpočty na grafických kartách v jazyce Python
David Továrek -
Paralelní řešení soustav lineárních a nelineárních rovnic na~CPU a GPU
Václav UHER -
Bezpečné uživatelsky jednoduché výpočty akcelerované na GPU v české akademické eInfrastruktuře
Marián Ďurčo
Název
Vložil
Vloženo
Práva