Anna Sokolova

Diplomová práce

Marketingové a komunikační strategie olympiády 2014 v Sochi

Marketing and communication strategy of Olympic games in Sochi
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jednotlivými formami komunikace zimní olympiády v Soči, která proběhla v období od 7. do 23. února 2014. Tuto olympiádu provázela řada pozitivních i negativních emocí. Ale z hlediska marketingové komunikace byla olympiáda v Soči nepochybně inovativní, unikátní a efektivní. Cílem práce je analýza marketingových a komunikačních strategií olympiády 2014 v Soči a návrh zlepšení …více
Abstract:
The Master Thesis deals with different forms of communication during Winter Olympic games in Sochi, which took place from 7 to 23 February 2014. The Olympic games were accompanied by a lot of positive and negative opinions. But undoubtedly Games were innovative and effective from a marketing communication perspective. The aim of this thesis is to analyse marketing and communication strategies of Olympic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58437