Michal Nagy

Master's thesis

Konstrukční návrh tříhřídelové jednostupňové redukce nákladního automobilu

Design of a Three-shafts One Stage Gear Reduction for a Truck
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem tříhřídelové jednostupňové redukce nákladního automobilu. V diplomové práci je obsažen návrh geometrie ozubení, pevnostní kontrola ozubení, pevnostní kontrola hřídelů, návrh ložisek a pevnostní kontrola spojovaných částí. Příloha obsahuje výkres navržené převodovky a několik vybraných výrobních výkresů.
Abstract:
This thesis deals about design of a three-shafts one stage gear reduction for a truck. This thesis contained design geometry gear, strength control of gears, strength check of shafts, bearings design and strength control of connected parts. Annex contains a assembly drawing of the proposed gearbox and some selected drawings.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Vladimír Moravec
  • Reader: Květoslav Kaláb

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava