Literární perzifláž jako nástroj k výuce estetické výchovy s případovou studií Europeany od Patrika Ouředníka – Bc. Otto Linhart
Bc. Otto Linhart
Master's thesis
Literární perzifláž jako nástroj k výuce estetické výchovy s případovou studií Europeany od Patrika Ouředníka
Literary persiflage as a tool for teaching aesthetic education with Europeana by Patrik Ouředník as a case study
Anotácia:
Ve své práci chci poukázat na možnosti výuky estetické výchovy (konkrétně její kunsthistorické oblasti) prostřednictvím modelu literární perzifláže. Mým záměrem je prozkoumat vzdělávací techniku postavenou na studijním materiálu (popř. výukovém postupu), který nebude chronologický, ale bude nahlížet na probírané téma optikou vícevrstevnatých podnětů a nadčasových fenoménů. Základem k tomuto zkoumání …viacAbstract:
In my thesis I want to point out the possibilies of artistic education (more precisely, art history) by means of the model of literary persiflage. My intention is to explore the teaching method based on the material to study (or on the teaching procedure) which will not be in chronological sequence, but presented with the view of dealing with multilayer stimuli and timeless phenomena. For me, such …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6609/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINHART, Otto. \textit{Literární perzifláž jako nástroj k výuce estetické výchovy s případovou studií Europeany od Patrika Ouředníka}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jj6snw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Koláž v díle Karla Teigeho a Jiřího Koláře
Milada Mikešová -
Koláž a její využití při výtvarných činnostech u dětí předškolního věku.
Eva TODTOVÁ -
Koláž (na básně Jana Skácela)
Martina KOZLOVÁ -
Literární koláže Jiřího Koláře
Kateřina Hortová