Marián Trnka
Diplomová práce
Význam značiek v marketingu
Význam značek v marketingu
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť význam značiek v marketingu. Ako značka môže pridať hodnotu k produktom. Aký je rozdiel medzi značkov a produktom. Čo značka znamená pre výrobcu a čo pre zákazníka. Aké faktory rozhodujú o tom, že niektoré značky sú úspešné a iné nie. Prečo je design a storytelling dôlezitý okolo značiek. Vo svete značiek do veľkej miery ide o vnímanú hodnotu v mysliach zákazníkov …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to explain the meaning of brands in marketing. What is the difference between the brand and product. What the brand means for the company and what for the customer. Which factors determine that some brands are successful while others not. Why is design and storytelling important around brands.Futher, the thesis deals with positioning, product, price, promotion, place, innovation …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť význam značiek v marketingu. Ako značka môže pridať hodnotu k produktom. Aký je rozdiel medzi značkov a produktom. Čo značka znamená pre výrobcu a čo pre zákazníka. Aké faktory rozhodujú o tom, že niektoré značky sú úspešné a iné nie. Prečo je design a storytelling dôlezitý okolo značiek. Vo svete značiek do veľkej miery ide o vnímanú hodnotu v mysliach zákazníkov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Winding Tree's business and blockchain solution, and UX design of their Travel Industry product
Daniel Korous -
Inovace produktu cestovního ruchu v mikroregionu Chopok-juh
Viktória Starčoková -
Brand a komunikační design pro klienta v komerčním sektoru
Jessica Figová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
Patrick Modiano: La Place de l'étoile, traduction commentée
Anna Benešová