Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc – Bc. Vaďura Vaďura
Bc. Vaďura Vaďura
Bachelor's thesis
Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc
Sacrifice as the most extreme expression of love: Melodramatic and spiritual mode in Petr Weigl's film The Lead Night
Anotácia:
Tato bakalářská diplomová práce pojednává o televizní tvorbě významného českého režiséra a dramaturga Petra Weigla a jeho umělecko-filozofickém přístupu k ní. Přes kapitolu o melodramatickém modu, aplikovaném na televizní film Dva bratři (Petr Weigl, ČSSR, 1972), se práce dostává k hlavnímu předmětu zkoumání – intepretaci Olověné noci (Petr Weigl, Západní Německo / ČSSR, 1985) nejen skrze nástroje …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the television work of the important Czech director Petr Weigl and his artistic-philosophical approach to it. Through the chapter on melodramatic mode, applied to the film Two Brothers (Petr Weigl, Czechoslovakia, 1972), the work reaches the main film of research – The Lead Night (Petr Weigl, West Germany / Czechoslovakia, 1985), which is subjected to interpretation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hdtan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Jaromír Blažejovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Pavlík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAĎURA, Vaďura. \textit{Oběť jako nejkrajnější projev lásky: Melodramatický a spirituální modus ve filmu Petra Weigla Olověná noc}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jjckl6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Theory and History of Film and Audiovisual Culture / Theory and History of Film and Audiovisual Culture