Petr Hašek

Diplomová práce

Giesslers Hofcomoedianten - principy barokního divadla a možnosti jejich využití v divadle současném

Geisslers Hofcomoedianten - The Baroque Theater Principles and Their Implemations in the Contemporary Theater

Anotace:
Práce, snažící se vystihnout principy barokního divadla, je rozdělena do čtyř oddílů. První se zabývá barokním obdobím obecně - politicko-společenskou situací, barokním myšlením a zejména základními prvky barokního umění a divadla. Ve druhé části je kladen důraz na osobnost hraběte F. A. Šporka jako velkého podporovatele barokního umění, jehož mecenášství se nejvíce projevilo v jeho velkolepém plánu …více
Abstract:
The thesis, attempting to aim the baroque theatre principles, is divided into four chapters. The first one deals with the baroque era in history generally: its social and political situation, the way of baroque thinking and mainly with the basic elements of baroque art and theatre. The second part emphasizes the personality of Count of Sporck, the great art patron whose support flourished in creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2008
  • Vedoucí: Vladimír Mikeš
  • Oponent: Jaroslav Etlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 1. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.