Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru – Maxim Trojan
Maxim Trojan
Bakalářská práce
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů komunikace, které úřad využívá ke komunikaci s veřejností a rovněž analýza zpětné vazby elektronických kanálů za období listopad 2018-červenec 2019. Dále byl proveden rozhovor s …víceAbstract:
The objective of this Bachelor's thesis was analysis of current state of marketing communication of the Borough of Prague 2 (mainly concerning its office) and creation of proposals for possible improvements of this communication. Analysis of current channels that the office uses for communication with the public, and analysis of feedback on electronic channels from November 2018 through July 2019. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jjo5fe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Literary Inspirations in Britten's Operas, With Focus on the Aspect of Homosexuality in His Work
Miriam HASÍKOVÁ -
Cenová politika gastronomických podnikov v Prahe v rokoch 2018-2022
Veronika Holecová -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Organizace sportovní akce - FIL SYNOTtip MS v boxlacrossu 2011 v Praze 2011
Lenka Levá -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda